Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Hrubieszów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNO-ADMINISTRACYJNY (OR)
Adres komórki

ul. mjr. H. Dobrzańskiego "Hubala" 1

Telefon
846962380, 846962382 wewn. 27
Email

Informacje dodatkowe

Osoby sprawujace funkcje: 

Naczelnik Wydziału - Marta Mazek (pokój Nr 9)

Zastępca Naczelnika Wydziału - Agnieszka Wróblewska (pokój Nr 9)


Zadania: 

  1. prowadzenie organizacyjno – technicznej obsługi Burmistrza, Zastępcy Burmistrza i Sekretarza
  2. udzielanie informacji o sposobie i trybie załatwianych spraw w Urzędzie, wydawania druków i wniosków oraz świadczenia pomocy przy ich wypełnianiu,
  3. prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza oraz kierowanie ich do realizacji właściwym komórkom organizacyjnym i jednostkom,
  4. prowadzenie kancelarii Urzędu,
  5. obsługa centrali telefonicznej;
  6. rejestrowanie spraw zgłaszanych przez interesantów i kierowanie do realizacji właściwym komórkom organizacyjnym i jednostkom,
  7. opracowywanie projektów zmian regulujących organizację i funkcjonowanie Urzędu,
  8. prowadzenie spraw kadrowych i świadczeń socjalnych pracowników Urzędu i teczek akt osobowych kierowników jednostek organizacyjnych Gminy,
  9. zawieranie umów cywilno – prawnych dotyczących administrowania urzędu oraz umów zlecenia i umów o dzieło z pracownikami,
  10. prowadzenie spraw związanych ze stażami absolwenckimi, robotami publicznymi i pracami interwencyjnymi, praktykami studenckimi i uczniowskimi.
  11. prowadzenie ewidencji czasu pracy, spraw związanych z dyscypliną pracy oraz spraw rentowych i emerytalnych pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
  12. organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników,
  13. planowanie funduszu płac i sporządzanie okresowych analiz z jego wykonania.
  14. zapewnienie obsługi informatycznej komórek organizacyjnych Urzędu, 
  15. prowadzenie zadań związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, ochroną przeciwpożarową Urzędu, zabezpieczeniem budynku i mienia,
  16. zaopatrywanie pracowników Urzędu w niezbędne wyposażenie, materiały, druki, czasopisma, pieczęcie, środki czystości i odzież roboczą,
  17. administrowanie budynkiem urzędu,
  18. prowadzenie ewidencji środków trwałych i nietrwałych;
  19. przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczących administrowania urzędu i jego funkcjonowania zgodnie z prawem zamówień publicznych,
  20. prowadzenie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych,
  21. prowadzenie spraw z zakresu pełnomocnika informacji niejawnych.
  22. zapewnienie ochrony danych osobowych zawartych w systemach informatycznych oraz wykonywanie obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji.
  23. prowadzenie spraw Urzędu z zakresu zbiorów danych osobowych.
  24. sprawowanie nadzoru nad aktualizacją Biuletyn Informacji Publicznej.
  25. prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.
  26. prowadzenie rejestrów oświadczeń o stanie majątkowym. 
  27. prowadzenie spraw wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
  28. obsługa Miejskiej Komisji Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz realizacja Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
  29. koordynacja działań pomiędzy Urzędem Miasta, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej i Środowiskowym Domem Samopomocy.
  30. współpraca z placówkami opieki zdrowotnej. 
  31. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie łagodzenia skutków bezrobocia.

 

Zadania w zakresie spraw obronnych i zarządzania kryzysowego:
1) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony RP oraz współdziałania z organami wojskowymi w administrowaniu rezerwami osobowymi.
2) występowanie do instytucji, podmiotów gospodarczych i organizacji społecznych o współdziałanie rezerwami osobowymi.
3) rejestracja przedpoborowych.
4) uczestnictwo w poborze do wojska.
5) doręczanie kart do odbycia ćwiczeń wojskowych w trybie natychmiastowego zgłoszenia się do odbycia ćwiczeń oraz do czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie pokoju.
6) przygotowywanie dokumentacji osób uznanych za pozostających na utrzymaniu poborowego.
7) planowanie działalności obrony cywilnej miasta
8) organizowanie formacji obrony cywilnej.
9) nakładanie świadczeń w ramach powszechnej samoobrony ludności
10) prowadzenie spraw związanych z obsługą szefa obrany cywilnej,
11) opracowanie planu obrony cywilnej,
12) przygotowanie i zapewnienie działania systemu powszechnego ostrzegania i alarmowania oraz udział w zwalczaniu klęsk żywiołowych, zagrożeń środowiska i usuwaniu skutków,
13) organizowanie i prowadzenie szkoleń formacji obrony cywilnej a także ludności w zakresie samoobrony,
14) prowadzenie ewidencji osób podlegających obowiązkowi szkolenia w zakresie samoobrony oraz osób, które przeszkolenie odbyły,
15) opracowywanie planu akcji kurierskiej,
16) opracowywanie rocznego planu świadczeń osobistych i doraźnych, świadczeń rzeczowych,
17) informowanie Komendanta Wojskowej Komendy Uzupełnień o nieruchomościach i rzeczach ruchomych, które mają być przedmiotem świadczeń rzeczowych,
18) przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku nałożenia świadczeń rzeczowych i osobistych na rzecz obrony cywilnej,
19) opracowywanie wytycznych do działania w zakresie spraw obronnych i obrony cywilnej,
20) opracowywanie kalendarzowego planu zamierzeń w zakresie obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego, spraw obronnych,
21) opracowywanie projektów zarządzeń w zakresie działalności Miejskiego Zespołu Reagowania Kryzysowego,
22) przygotowanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny i zagrożenia terroryzmem oraz wykonywanie innych zadań w tym zakresie
koordynowanie przygotowań i przedsięwzięć obrony cywilnej prowadzonych przez instytucje, podmioty gospodarcze i inne podmioty na terenie miasta,
23) prowadzenie archiwum zakładowego i brakowanie akt oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu w tym zakresie.


Przy oznakowaniu spraw Wydział używa symbolu „OR”.


Osoba odpowiedzialna za publikowane informacje: Marta Mazek


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:

Imię i nazwisko:

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Jacek Szymczuk
Data wytworzenia informacji:
2019-08-07
Osoba wprowadzająca informację:
Jacek Szymczuk
Dodano do BIP dnia:
2019-08-07