Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Hrubieszów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
BIURO PROJEKTU ROZWÓJ LOKALNY (BRL)
Informacje dodatkowe

W skład Biura Projektu Rozwój Lokalny (BRL) wchodzą następujące stanowiska pracy urzędnicze (w tym kierownicze):

  1. Kierownik Biura Projektu (1 etat);
  2. wieloosobowe stanowisko pracy do spraw realizacji projektu (2 etaty);
  3. stanowisko pracy do spraw księgowości projektu (księgowy projektu) (4/5 etatu);
  4. stanowisko pracy do spraw zamówień publicznych (1etat);
  5. stanowisko pracy do spraw technicznych inwestycji (1 etat);
  6. stanowisko pracy do spraw informatyki i smart city (0,5 etatu)

Do zadań Biura Projektu Rozwój Lokalny należy zarządzanie Nową Ścieżką Rozwoju oraz realizacja i rozliczenie Projektu Rozwój lokalny Hrubieszowa - od partycypacji do realizacji z Programu Rozwój Lokalny, finansowanego z Funduszy Norweskich i EOG”  zgodnie  z zapisami umowy o dofinansowaniu Projektu, Kompletną  Propozycją  Projektu  oraz  dokumentami  i wytycznymi  programowymi Rozwój  Lokalny  oraz Operatora Programu, a w szczególności: 

1) koordynacja  całokształtu  prac  związanych  z realizacją  Projektu  (w  tym  działań  podstawowych i uzupełniających) i jego poszczególnych etapów, w tym: 
a) rzeczowa realizacja działań projektowych, 
b) prowadzenie zamówień publicznych w ramach Projektu, 
c) prowadzenie dokumentacji projektowej i jej archiwizacja, 
d) prowadzenie dokumentacji finansowej projektu i rozliczenie finansowe projektu, 
e) koordynacja procesu inwestycyjnego w ramach działań projektowych, 
f) nadzór nad wdrażanymi technologiami informatycznymi, w tym rozwiązań smart-city; 

2) weryfikacja  zgodności  działań  w ramach  Projektu  z przyjętymi  celami  i wskaźnikami  oraz utrzymanie założonych ram w zakresie zasobów, środków, metod oraz terminów, ewentualne wprowadzanie zmian w planie i harmonogramie; 

3) sprawozdawczość Projektu; 

4) bieżące monitorowanie realizacji Projektu i jego poszczególnych etapów; 

5) ewaluacja Projektu, w tym rezultatów wdrożenia PRL i PRI, działań informacyjno-komunikacyjnych, Planu Komunikacji; 

6) współdziałanie  z Komitetem  Sterującym,  kierownikami  grup  i grupami zadaniowymi, z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta i jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie realizacji Projektu; 

7) współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do realizacji Projektu, w tym z Operatorem Programu, doradcami Związku Miast Polskich i partnerami Projektu; 

8) realizacja Strategii Zarządzania  Ryzykiem,  analiza  ryzyka  i jego  zarządzanie  oraz  wskazywanie Burmistrzowi Miasta głównych obszarów ryzyka w zakresie realizacji Projektu; 

9) przygotowywanie propozycji istotnych rozwiązań w zakresie  realizowanego  Projektu,  w tym  jego  zmian i przedstawiania ich do zatwierdzenia Burmistrzowi Miasta; 

10) bieżące i okresowe informowanie Burmistrza Miasta o postępie prac dotyczących realizowanego Projektu, w szczególności w zakresie realizacji prac w stosunku do harmonogramu, stopniu realizacji budżetu, a także wszystkich innych informacji mających wpływ na właściwą ocenę przebiegu Projektu; 

11) realizacja  partycypacji  realizowanych  zadań  i komunikacji  społecznej,  w tym  prowadzenie  kontaktów z partnerem kraju darczyńców; 

12) realizacja procesu zarządzania relacjami z interesariuszami; 

13) aktualizacja Kompletnej Propozycji Projektów w tym PRL i PRI; 

14) koordynowanie działań informacyjno-promocyjnych Projektu, w tym kontakty z mediami;

15) inne zadania związane z wdrażaniem działań Projektu.

Biuro  Projektu zostało utworzone Zarządzeniem Nr 577/2021 Burmistrza Miasta Hrubieszowa z dnia 20 sierpnia 2021 r.  zmieniającym zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Hrubieszów, które weszło w życie z dniem 20 sierpnia 2021 r.

Nabory do Biura Projektu -  TUTAJ

 


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Brak przypisanych pracowników
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Podolak Monika
Data wytworzenia informacji:
2021-09-23
Osoba wprowadzająca informację:
Podolak Monika
Dodano do BIP dnia:
2021-09-23