II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II
Punkt:
II.4)
W ogłoszeniu jest:
Budynek przeznaczony do termomodernizacji jest budynkiem zrealizowanym w
technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne zbudowane z cegły pełnej,
nieocieplone. Dach drewniany, kryty blachą. Okna w większości wymienione
na nowe. Okna klatki schodowej, piwniczne oraz poddasza w złym stanie
technicznym, przewidziane do wymiany na nowe.
Dane ogólne:
- Budynek biurowy, liczba kondygnacji nadziemnych 2+1. Obiekt
zrealizowany w technologii tradycyjnej.
- Budynek całkowicie podpiwniczony.
- Powierzchnia użytkowa – 2680 m2.
- Wysokość całkowita w najwyższym punkcie budynku 11,80 m.
Zakres robót obejmuje między innymi:
1. Docieplenie ścian budynku:
1) Docieplenie ścian z gazobetonu płytami styropianowymi Styropian 0,031
gr. 13 cm – 884,048 m2;
2) Docieplenie ścian z gazobetonu płytami styropianowymi Styropian 0,031
gr. 2 cm – daszki i balkony od spodu – 7,944 m2;
3) Docieplenie ościeży o szer. 30 cm z gazobetonu płytami styropianowymi
– 171,356 m2;
4) Docieplenie cokołu - wraz z okładziną płytek elewacyjnych – 104.392
m2;
5) Wymiana instalacji odgromowej i skrycie rurarzu przewodów na ścianach
– 84,300 m2;
6) Demontaż i montaż opraw oświetleniowych po dociepleniu budynku – 9
szt.;
7) Remont kominów ponad dachem – 39, 140 m2;
8) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce
cementowo-piaskowej – rozbiórka i odtworzenie opaski wokół budynku –
138,479 m2 oraz ułożenie 30,083 m2 kostki w miejsce płytek chodnikowych;
9) Pochylnia zewnętrzna dla niepełnosprawnych wraz z balustradami – 2
szt.;
10) Remont balkonów i daszków wejściowych;
11) Docieplenie stropodachu z wełny mineralnej grubość całkowita 26 cm –
676.915 m2
2. Wymiana instalacja centralnego ogrzewania:
1) Demontaż grzejników żeliwnych 105 szt.;
2) Montaż grzejników stalowych jednopłytowych i dwupłytowych 64 szt.
oraz zaworów i głowic 98 szt.
3. Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych w 49 pomieszczeniach wraz z
instalacją skroplin.
4. Wymiana opraw oświetleniowych: żarowych – 95 szt. i świetlówkowych –
256 szt. na oświetlenie ledowe.
5. Instalacja fotowoltaiczna i zasilenie instalacji klimatyzacji:
1) Montaż na dachu panelu fotowoltaicznego – 36 szt. wraz z instalacją;
2) Montaż opraw oświetleniowych (zwykłe) LED – 6 szt.;
3) Montaż opraw oświetleniowych (awaryjne) – 2 szt.
6. Wymiana i montaż stolarki okiennej zewnętrznej:
1) Wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne – 1.215 m2;
2) Wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne piwniczne
antywłamaniowe – 7.920 m2;
3) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylnorozwierane
dwudzielne – antywłamaniowe szyby – 3.004m2;
4) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylnorozwierane
dwudzielne – 3.648 m2;
5) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylnorozwierane
dwudzielne antywłamaniowe – 2.520 m2;
6) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylnorozwierane
dwudzielne szyby antywłamaniowe – 113.580 m2;
7) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylnorozwierane
dwudzielne – 116.460 m2;
8) Wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi balkonowe
antywłamaniowe – 13.010 m2.
7. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej:
1) Wymiana stolarki drzwiowej jednoskrzydłowe na drzwi zewnętrzne
aluminiowe wraz samozamykaczem szklone szkłem antywłamaniowym, zamki
patentowe – 2.530 m2;
2) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe zewnętrzne
dwuskrzydłowe z profilu ciepłego, z samozamykaczem szklone szkłem
antywłamaniowym, zamki patentowe z naświetlem – 13.612 m2;
3) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe
zewnętrzne profil ciepły z samozamykaczem szklone szkłem
antywłamaniowym, zamki patentowe
4) 150x400 D04 z naświetlem – 6.000 m2;
5) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe zewnętrzne
dwuskrzydłowe z samozamykaczem szklone szkłem antywłamaniowym zamki
patentowe – 3.335 m2;
8. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej:
1) Wymiana stolarki drzwiowej jednoskrzydłowe na drzwi zewnętrzne
aluminiowe profil ciepły pełne 100x192 - 1 sztuka z kl. sch. na poddasze
– 1.920 m2;
2) Wymiana stolarki drzwiowej jednoskrzydłowe na drzwi wewnętrzne
aluminiowe szklone szkłem bezpiecznym 90x210 - 1 sztuka parter kl.
Schodowa – 1.890 m2;
3) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe wewnętrzne
dwuskrzydłowe, szklone szkłem bezpiecznym 130x235 w korytarzu USC –
3.055 m2;
4) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe wewnętrzne
dwuskrzydłowe, szklone szkłem mlecznym 130x238 na kl. schodowej – 3.094
m2;
5) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe wewnętrzne
dwuskrzydłowe, szklone szkłem bezpiecznym 138x230 na kl. schodowej –
3.174 m2;
9. Wymiana pokrycia dachowego:
Pokrycie dachów blachą ocynkowaną grubości 0.60 mm; rozstaw rąbka
prostopadłego do okapu 90 cm – 768.469 m2, wymiana rur spustowych,
rynien dachowych i obróbek blacharskich.
10. Przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych:
Wykonanie 2 szt. pochylni zewnętrznych dla niepełnosprawnych oraz 2
szt. platform schodowych wewnętrznych.
11. Węzeł cieplny:
1) Demontaż istniejącego węzła wraz z armaturą;
2) Dostawa indywidualnego kompaktowego jednofunkcyjnego węzła cieplnego o
mocy Qco = 204,0 kW z naczyniem wzbiorczym systemu zamkniętego wraz ze
złączem odcinającym;
3) Montaż pomp obiegowych do centralnego ogrzewania wraz z podejściem;
4) Montaż ciepłomierza do pomiaru zużycia energii cieplnej w wodnych
instalacjach grzewczych 3,5m3/h + 2x czujnik temperatury licznika
ciepła.
12. Wyposażenie budynku oraz węzła cieplnego w system zarządzania
energią.
13. Ponadto zakres zamówienia obejmuje:
1) opracowanie Audytu energetycznego budynku;
2) wykonanie prób, regulacji i rozruchu technologiczny wykonanych
instalacji;
3) wykonanie skróconej dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego
(atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, projekty powykonawcze) wraz z
pomiarami elektrycznymi;
4) oznaczenie dostarczonego i zainstalowanego w ramach zamówienia
sprzętu i wyposażenia odpowiednimi naklejkami, zgodnie z obowiązującymi
„Wytycznymi programowymi dotyczącymi systemu wdrażania RPO WL na lata
2014-2020”.
5) przeszkolenie pracowników użytkowników obiektu w zakresie zasad
prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem
szczegółowych instrukcji obsługi i protokolarnym przekazaniem ich
Zamawiającemu;
6) sporządzenie instrukcji serwisowych, w których będą zawarte
informacje dot. sposobu postępowania na wypadek wystąpienia
niespodziewanych błędów w instalacjach oraz protokolarne przekazanie ich
uczestnikom projektu oraz Zamawiającemu;
7) podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej;
8) opracowanie kompletu dokumentów niezbędnych do zmiany umowy u
dostawcy energii elektrycznej;
9) Przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych do złożenia do Urząd
Dozoru Technicznego.
W ogłoszeniu powinno być:
Budynek przeznaczony do termomodernizacji jest budynkiem zrealizowanym w
technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne zbudowane z cegły pełnej,
nieocieplone. Dach drewniany, kryty blachą. Okna w większości wymienione
na nowe. Okna klatki schodowej, piwniczne oraz poddasza w złym stanie
technicznym, przewidziane do wymiany na nowe.
Dane ogólne:
- Budynek biurowy, liczba kondygnacji nadziemnych 2+1. Obiekt
zrealizowany w technologii tradycyjnej.
- Budynek całkowicie podpiwniczony.
- Powierzchnia użytkowa – 2680 m2.
- Wysokość całkowita w najwyższym punkcie budynku 11,80 m.
Zakres robót obejmuje między innymi:
1. Docieplenie ścian budynku:
1) Docieplenie ścian z gazobetonu płytami styropianowymi Styropian 0,031
gr. 13 cm – 884,048 m2;
2) Docieplenie ścian z gazobetonu płytami styropianowymi Styropian 0,031
gr. 2 cm – daszki i balkony od spodu – 7,944 m2;
3) Docieplenie ościeży o szer. 30 cm z gazobetonu płytami styropianowymi
– 171,356 m2;
4) Docieplenie cokołu - wraz z okładziną płytek elewacyjnych – 104.392
m2;
5) Wymiana instalacji odgromowej i skrycie rurarzu przewodów na ścianach
– 84,300 m2;
6) Demontaż i montaż opraw oświetleniowych po dociepleniu budynku – 9
szt.;
7) Remont kominów ponad dachem – 39, 140 m2;
8) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce
cementowo-piaskowej – rozbiórka i odtworzenie opaski wokół budynku –
138,479 m2 oraz ułożenie 30,083 m2 kostki w miejsce płytek chodnikowych;
9) Pochylnia zewnętrzna dla niepełnosprawnych wraz z balustradami – 2
szt.;
10) Remont balkonów i daszków wejściowych;
11) Docieplenie stropodachu z wełny mineralnej grubość całkowita 26 cm –
676.915 m2
2. Wymiana instalacja centralnego ogrzewania:
1) Demontaż grzejników żeliwnych 105 szt.;
2) Montaż grzejników stalowych jednopłytowych i dwupłytowych 98 szt.
oraz zaworów i głowic 98 szt.
3. Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych w 49 pomieszczeniach wraz z
instalacją skroplin.
4. Wymiana opraw oświetleniowych: żarowych – 95 szt. i świetlówkowych –
256 szt. na oświetlenie ledowe.
5. Instalacja fotowoltaiczna i zasilenie instalacji klimatyzacji:
1) Montaż na dachu panelu fotowoltaicznego – 36 szt. wraz z instalacją;
2) Montaż opraw oświetleniowych (zwykłe) LED – 6 szt.;
3) Montaż opraw oświetleniowych (awaryjne) – 2 szt.
6. Wymiana i montaż stolarki okiennej zewnętrznej:
1) Wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne – 1.215 m2;
2) Wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne piwniczne
antywłamaniowe – 7.920 m2;
3) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylnorozwierane
dwudzielne – antywłamaniowe szyby – 3.004m2;
4) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylnorozwierane
dwudzielne – 3.648 m2;
5) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylnorozwierane
dwudzielne antywłamaniowe – 2.520 m2;
6) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylnorozwierane
dwudzielne szyby antywłamaniowe – 113.580 m2;
7) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylnorozwierane
dwudzielne – 116.460 m2;
8) Wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi balkonowe
antywłamaniowe – 13.010 m2.
7. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej:
1) Wymiana stolarki drzwiowej jednoskrzydłowe na drzwi zewnętrzne
aluminiowe wraz samozamykaczem szklone szkłem antywłamaniowym, zamki
patentowe – 2.530 m2;
2) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe zewnętrzne
dwuskrzydłowe z profilu ciepłego, z samozamykaczem szklone szkłem
antywłamaniowym, zamki patentowe z naświetlem – 13.612
m2;
3) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe
zewnętrzne profil ciepły z samozamykaczem szklone szkłem
antywłamaniowym, zamki patentowe
4) 150x400 D04 z naświetlem – 6.000 m2;
5) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe zewnętrzne
dwuskrzydłowe z samozamykaczem szklone szkłem
antywłamaniowym zamki patentowe – 3.335 m2;
8. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej:
1) Wymiana stolarki drzwiowej jednoskrzydłowe na drzwi zewnętrzne
aluminiowe profil ciepły pełne 100x192 - 1 sztuka z kl. sch. na poddasze
– 1.920 m2;
2) Wymiana stolarki drzwiowej jednoskrzydłowe na drzwi wewnętrzne
aluminiowe szklone szkłem bezpiecznym 90x210 - 1 sztuka parter kl.
Schodowa – 1.890 m2;
3) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe wewnętrzne
dwuskrzydłowe, szklone szkłem bezpiecznym 130x235 w korytarzu USC –
3.055 m2;
4) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe wewnętrzne
dwuskrzydłowe, szklone szkłem mlecznym 130x238 na kl. schodowej – 3.094
m2;
5) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe wewnętrzne
dwuskrzydłowe, szklone szkłem bezpiecznym 138x230 na kl. schodowej –
3.174 m2;
9. Wymiana pokrycia dachowego:
Pokrycie dachów blachą powlekaną koloru grafit mat grubość nie mniejsza
niż 0,50 mm; - blacha systemowa na klik bez przetłoczeń w standardowym
rozstawie rąbka 50-52 mm– 768.469 m2, wymiana rur spustowych, rynien
dachowych i obróbek blacharskich.
10. Przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych:
Wykonanie 2 szt. pochylni zewnętrznych dla niepełnosprawnych oraz 2 szt.
platform schodowych wewnętrznych.
11. Węzeł cieplny:
1) Demontaż istniejącego węzła wraz z armaturą;
2) Dostawa indywidualnego kompaktowego jednofunkcyjnego węzła cieplnego o
mocy Qco = 204,0 kW z naczyniem wzbiorczym systemu zamkniętego wraz ze
złączem odcinającym;
3) Montaż pomp obiegowych do centralnego ogrzewania wraz z podejściem;
4) Montaż ciepłomierza do pomiaru zużycia energii cieplnej w wodnych
instalacjach grzewczych 3,5m3/h + 2x czujnik temperatury licznika
ciepła.
12. Wyposażenie budynku oraz węzła cieplnego w system zarządzania
energią.
13. Ponadto zakres zamówienia obejmuje:
1) opracowanie Audytu energetycznego budynku;
2) wykonanie prób, regulacji i rozruchu technologiczny wykonanych
instalacji;
3) wykonanie skróconej dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego
(atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, projekty powykonawcze) wraz z
pomiarami elektrycznymi;
4) oznaczenie dostarczonego i zainstalowanego w ramach zamówienia
sprzętu i wyposażenia odpowiednimi naklejkami, zgodnie z obowiązującymi
„Wytycznymi programowymi dotyczącymi systemu wdrażania RPO WL na lata
2014-2020”.
5) przeszkolenie pracowników użytkowników obiektu w zakresie zasad
prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem
szczegółowych instrukcji obsługi i protokolarnym przekazaniem ich
Zamawiającemu;
6) sporządzenie instrukcji serwisowych, w których będą zawarte
informacje dot. sposobu postępowania na wypadek wystąpienia
niespodziewanych błędów w instalacjach oraz protokolarne przekazanie ich
uczestnikom projektu oraz Zamawiającemu;
7) podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej;
8) opracowanie kompletu dokumentów niezbędnych do zmiany umowy u
dostawcy energii elektrycznej;
9) Przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych do złożenia do Urząd
Dozoru Technicznego.