Szczegółowe dane komórki
W skład Biura Projektu Rozwój Lokalny (BRL) wchodzą następujące stanowiska pracy urzędnicze (w tym kierownicze):
- Kierownik Biura Projektu (1 etat);
- wieloosobowe stanowisko pracy do spraw realizacji projektu (2 etaty);
- stanowisko pracy do spraw księgowości projektu (księgowy projektu) (4/5 etatu);
- stanowisko pracy do spraw zamówień publicznych (1etat);
- stanowisko pracy do spraw technicznych inwestycji (1 etat);
- stanowisko pracy do spraw informatyki i smart city (0,5 etatu)
Do zadań Biura Projektu Rozwój Lokalny należy zarządzanie Nową Ścieżką Rozwoju oraz realizacja i rozliczenie Projektu Rozwój lokalny Hrubieszowa - od partycypacji do realizacji z Programu Rozwój Lokalny, finansowanego z Funduszy Norweskich i EOG” zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu Projektu, Kompletną Propozycją Projektu oraz dokumentami i wytycznymi programowymi Rozwój Lokalny oraz Operatora Programu, a w szczególności:
1) koordynacja całokształtu prac związanych z realizacją Projektu (w tym działań podstawowych i uzupełniających) i jego poszczególnych etapów, w tym:
a) rzeczowa realizacja działań projektowych,
b) prowadzenie zamówień publicznych w ramach Projektu,
c) prowadzenie dokumentacji projektowej i jej archiwizacja,
d) prowadzenie dokumentacji finansowej projektu i rozliczenie finansowe projektu,
e) koordynacja procesu inwestycyjnego w ramach działań projektowych,
f) nadzór nad wdrażanymi technologiami informatycznymi, w tym rozwiązań smart-city;
2) weryfikacja zgodności działań w ramach Projektu z przyjętymi celami i wskaźnikami oraz utrzymanie założonych ram w zakresie zasobów, środków, metod oraz terminów, ewentualne wprowadzanie zmian w planie i harmonogramie;
3) sprawozdawczość Projektu;
4) bieżące monitorowanie realizacji Projektu i jego poszczególnych etapów;
5) ewaluacja Projektu, w tym rezultatów wdrożenia PRL i PRI, działań informacyjno-komunikacyjnych, Planu Komunikacji;
6) współdziałanie z Komitetem Sterującym, kierownikami grup i grupami zadaniowymi, z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta i jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie realizacji Projektu;
7) współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do realizacji Projektu, w tym z Operatorem Programu, doradcami Związku Miast Polskich i partnerami Projektu;
8) realizacja Strategii Zarządzania Ryzykiem, analiza ryzyka i jego zarządzanie oraz wskazywanie Burmistrzowi Miasta głównych obszarów ryzyka w zakresie realizacji Projektu;
9) przygotowywanie propozycji istotnych rozwiązań w zakresie realizowanego Projektu, w tym jego zmian i przedstawiania ich do zatwierdzenia Burmistrzowi Miasta;
10) bieżące i okresowe informowanie Burmistrza Miasta o postępie prac dotyczących realizowanego Projektu, w szczególności w zakresie realizacji prac w stosunku do harmonogramu, stopniu realizacji budżetu, a także wszystkich innych informacji mających wpływ na właściwą ocenę przebiegu Projektu;
11) realizacja partycypacji realizowanych zadań i komunikacji społecznej, w tym prowadzenie kontaktów z partnerem kraju darczyńców;
12) realizacja procesu zarządzania relacjami z interesariuszami;
13) aktualizacja Kompletnej Propozycji Projektów w tym PRL i PRI;
14) koordynowanie działań informacyjno-promocyjnych Projektu, w tym kontakty z mediami;
15) inne zadania związane z wdrażaniem działań Projektu.
Biuro Projektu zostało utworzone Zarządzeniem Nr 577/2021 Burmistrza Miasta Hrubieszowa z dnia 20 sierpnia 2021 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Hrubieszów, które weszło w życie z dniem 20 sierpnia 2021 r.
Nabory do Biura Projektu - TUTAJ