IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie:
piętnaście tysięcy zł) do dnia 21.11.2017 r. do godz. 10.00
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z
późn. zm.)
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego w Banku w PEKAO S.A. I O/Hrubieszów Nr 66 12 40 28 29 1111
0000 4027 0267 przed upływem terminu składania ofert (decyduje termin
wpływu środków na rachunek Zamawiającego) z dopiskiem „wadium do
postępowania nr GMK.ZP.271.11.2017”.
4. Wadium w pozostałych formach – oryginały – należy złożyć w siedzibie
Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do
składanej oferty.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ wraz z załącznikami.
2. Każdy podmiot uczestniczący w niniejszym postępowaniu, o którym mowa w
załączniku nr 1 do SIWZ, zawrze odrębną umowę, w wyniku rozstrzygnięcia
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w
trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru
Wykonawcy, w okolicznościach związanych z:
1) z rezygnacją przez Zamawiającego z danego/danych punktów poboru
energii elektrycznej wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy w przypadku
przekazania, sprzedaży, wynajmu innemu właścicielowi oraz w przypadku
zamknięcia lub likwidacji punktu poboru energii elektrycznej. W takim
przypadku rozliczenie pozostałych punktów poboru energii elektrycznej
będzie się odbywać odpowiednio do pozostałej części zamówienia i według
tych samych cen jednostkowych dla danego roku dostawy.
2) z rezygnacją przez Zamawiającego z danego/danych punktów poboru
energii elektrycznej wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy, w sytuacji
uzyskania przez Zamawiającego statusu prosumenta w rozumieniu art. 2
pkt 27a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii
(t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1148 z późn. zm.). W takim przypadku
rozliczenie pozostałych punktów poboru energii elektrycznej będzie się
odbywać odpowiednio do pozostałej części zamówienia i według tych samych
cen jednostkowych dla danego roku dostawy.
3) ze zwiększeniem przez Zamawiającego ilości punktów poboru energii
elektrycznej, o których mowa w Załączniku nr 1 do Umowy co
najmniej o 2 punkty poboru energii elektrycznej, z zastrzeżeniem, że
zwiększenie ilości punktów poboru energii elektrycznej nie przekroczy
20% ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikającej z ww.
załącznika. Zwiększenie ilości punktów poboru energii możliwe jest
jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ
oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy. Rozliczenie dodatkowych
punktów poboru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części
zamówienia i według tych samych cen jednostkowych dla danego roku
dostawy.
4) ze zmianą stawki podatku akcyzowego.
5) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług, zmianą wysokości
minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki
godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10
października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zmian zasad
podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez
Wykonawcę.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 3 pkt 1-3
zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie pod rygorem nieważności aneksu do
Umowy w formie pisemnej.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 3 pkt 4 ceny
jednostkowe energii elektrycznej zostają powiększone lub pomniejszone o
kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi
przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzenia
aneksu do umowy. Wykonawca ma obowiązek powiadomienia Zamawiającego
pisemnie o zmianie cen w terminie do 30 dni od daty wystąpienia tych
okoliczności. Nowe ceny mogą mieć zastosowanie do energii elektrycznej
dostarczonej od dnia wejścia w życie właściwych przepisów.
6. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 3 pkt 5,
dotyczących zmian stawek podatku od towarów i usług, ceny jednostkowe
energii elektrycznej zostają powiększone lub pomniejszone o kwotę
wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich
wejścia w życie, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy.
Wykonawca ma obowiązek powiadomienia Zamawiającego pisemnie o zmianie
cen w terminie do 30 dni od daty wystąpienia tych
okoliczności. Nowe ceny mogą mieć zastosowanie do energii elektrycznej
dostarczonej od dnia wejścia w życie właściwych przepisów.
7. W przypadku wystąpienia pozostałych okoliczności określonych w ust. 3
pkt 5 każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen jednostkowych
netto/brutto, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na
piśmie, wpływ zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo
wysokości minimalnej stawki godzinowej lub zmiany zasad podlegania
ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości
stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na koszty
wykonania zamówienia oraz propozycję nowych cen, potwierdzone powołaniem
się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany. Zmiana cen
jednostkowych netto/brutto nastąpi, po uzyskaniu akceptacji
Zamawiającego, poprzez zawarcie pod rygorem nieważności aneksu do Umowy w
formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-11-21, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: